kubranurleo Ben 28.haftadan beri kullanmıyorum ama özledim araba kullanmayı. Her şeyde eşim getirip götürmek zorunda. 32.haftadayım acaba kullansam mı diyorum son haftalara kadar?
Semyil kubranurleo ben ilk haftalardan beri kullanıyorum canım şuan 30 haftalığım doktorum kullanmanda sakınca yok dedi
Kubraalp67 kubranurleo ben ilk haftalarda tereddüt etmiştim ama daha sonra sürmeye başladığımda kasıklarımda ağrı başlıyordu ara verdim manuel olduğu için zorlanıyorum doğumdan sonra kullanmaya başlarım tekrar.
kubranurleo Ozlemmmx Cidden sancı çeke çeke araba mı sürdünüz?? Ay ben şok. Valla helal olsun. Sorun olma sebebi de bir süre sonra yoruluyorum bacaklarım ağrıyor diye sürmüyordum. Bir de Allah korusun kaza filan olsa bir başıma hamile halimle uğraşamam diye.
Lara_07 Evim merkezde değil 32 haftalığım mecburen kullanıyorum birde şu araçların arkasına arabada bebek var yazısı alayım diyorum ☺️
nazel123 27haftalığım kullanıyorum hala sizin durumunuza bağlı rahatsız edecek bir durumunuz yoksa kısa mesafelerde sıkıntı olmaz Allahın izniyle 😊
Luisluis 39 haftalığım her gün kullanıyorum doğuma da kendim arabayla gideceğim inşallah 😃 eşim görevde hastane de beş dk mesafede