iremfatih Merhaba arkadaşlar altı haftalık hamileyim doktorum östrojen hormonu ve multivitaminine başlattı siz neler kullanıyorsunuz kalp şeklinde olduğu için riskim yüksek bol bol yatıyorum.
Zhrn iremfatih ben folik asit almıştım sadece. 12. Hafta dan sonra da demir ve multivamin. 16 dan sonra değerlerim çok düşük olunca ayrıca b12 ve d vitamini takviyesi almıştım