Ketii Kızlar 33+6 haftalık oldum. Uzun zamandır sarı bazen yeşil akıntım oluyor. Doktoruma söylediğimde normal dedi. Son haftalarda ne kadar su içersem içeyim sıkışmışlık hissedip lavaboya gittiğimde çok az idrar geliyor . Benim gibi olan var mı
Sinemyiss Ketii 37+6 bende öyleyim . Acaba su mu geliyor diye aklımdan geçiyor yada doğum belirtisimi ama idrar sonrası olduğundan normal herhalde
Momybaby Ketii merhaba, bu dediğiniz belirtilerden bir sorun oldu mu ? Bende çok su içip idrarda az yapıyorum. En son enfeksiyon vardı tekrar tahlil verdim ama içime dert oldu