Citirmom Kızlar reglime 9 gün var beta değerim bugün 1.20 negatif çıktı. Sizin sonradan yükseldi mi? Siz birliktelikten kaç gün sonra kan verdiniz ve yükseldi?
Crnsln Citirmom benim reglime 3 gün varken testte negatif çıktı. Reglim 3 gün geçtikten sonra yaptım çok silik çıktı betam da 280 di. Sen bence reglini bekle çok erken
Lolli Reglime 2 gün vardı beta negatifti adetim 4 gün geçti 44 çıktı canım. İnşallah sağlıklı ilerlerse tabi 😊 Umut her zaman vardır. Ayrıca daha 9 gün varmış acele etme bence