37+3′üm bazı sorunlarım da var etlik şehir hastanesine gidiyorum geçen haftaki doktorum bana artık haftalık geleceksin dedi MHRS arıyorum iki haftada bir randevu alabilirsiniz diyor 182 arıyorum aynı şeyi söylüyor doktor haftada bir gel dedi ki zaten gitmem gerekiyor nasıl olacak bu randevu hastahaneyi aradım biz randevu veremiyoruz dedi orası da saçmalığa bak bebeğime yada bana bişey olsa bu süre zarfında karşımda muhattap yok