ozlemozlem66 Gözünüz aydın 🥰 sanıeım 7 ay sonra hamile kaldınız nasıl geçti süreç ve ameliyat, ağrılı mıydı gebelikte sezeryan iç dikiş ağrısı yaşadınız mı
umena ozlemozlem66 evet öyle oldu tam olarak 😍 çok şükür sorun yasamadım hatta ilk doğumum çok rahattı bu ondan daha rahat geçti ☺️
umena ASE6154 hamdolsun bomba gibiyiz 😂☺️💕 ne kadar hareket edersek o kadar iyi oluyoruz sezeryan de buna çok inanıyorum 💖
GuzelMelegimm umena maşallah 😊 Allah size bağışlasın. Pınar nasıl oldu acaba. Ondan haber yok. İnşallah o da iyidir