gktgmom bende 4 tne var ikş tanesi yeterli oldu. Normal doğum yaptığım için bi gece kaldım hastanede , evde takmadım hiç sütyen sıcak bi yerde yaşadığım için sadece normal düz atlette geçirdim ilk zamanları sizin için kaç tane yeterli olur bilemem. Ben birde bi beden falan büyük aldım sütle şişme ihtimaline karşı tam oldu