Benim her iki gebeligimde de o haftalarda oldu sadece bu gebeligimde olmadi yerlesme kanamasidir o bebek rahimde yer acarken kilcal damarlar catliyor kanama yapiyor normal olarak ama belki doktor progestan baslatir acile gidin ya da doktorunuza düsük tehlikesi kanamasi da olabilir