Bende iki hafta önce detaylı ultrasonda öğrendim 2.5cm asagida duruyormuş plasentam. Aylardır hem özel hem devlet takipliyim hiçbiri söylemedi sağolsun bu gittiğim perinatoloji doktoru söyledi kendi doktoruma raporu götürdüm evet olabilir diyor 😒 bakalım 24.haftada tekrar gideceğim yukarı çıkabilir dedi. Hareket kısıtlaması koymadi ama elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum. Bi tek ilişki yasağı koydu doktor bana. Umarım yukarı çıkar. Kanama ve sezaryen ihtimalinden bahsetti. Kanamam bugüne kadar hiç olmadı daha öncede sezaryen doğum yaptığım için zaten yine sezaryen yapacağım tek korkum erken doğum. Çünkü daha öncede erken doğum yaptım bu bende travma kaldı.