Alparslanmom__ Tugcez bende 35+5 haftalığım penguen gibi yürüyorum artk gece de dönerken ayrı bir dert tuvaleti hiç söylemiyorum zaten abone olduk😂
Eslam Tugcez 33 deyiz ve ayni durumdayiz değişik birsey gece uykusu haram oldu tuvalet diğer evim oldu kasılmalaar artti planli sezeryan düşünüyorum o haftalari iple cekiyorum resmen allah hepimizi kolay kurtarsin saglikla kucaklarimiza alalim inşallah
merimiri Alparslanmom__ hajah eşim pinguiii ailesiyiz biz diyor bende penguen modunu açtım 🤣🤣yatakta dönmek için uyusa da onun elini kolunu tutup çekiştiriyorum başka türlü dönme şansım yok 😂😂😂
Sydaglsen Tugcez 31. Haftamdayım şu an geçen hafta kontrolüm vardı henüz kasıklarıma doğru bi sancı yaşamadım ama doktorum bundan bahsetti sanırım. Kasık bölgesine doğru bıçak saplanması gibi ağrılar başlayabilir normal olması da yararlı demişti
Tugces09 Tugcez bugün tam 34+0 olduk. 1 haftadir daha agirlastigimi hissediyorum bende. Gece yatakta dönmek çok zorlaştı sürekli uyanmalar başladı.. ve bazi zamanlar yürüyüş yaparken ağrılarım olmaya başladı.. artık bebek agirlastigi için normaldir diye düşünüyorum haftaya doktora da bilgi vericem bakalım ne diyecek…
fidanylcn haftada kontrolüm vardı her şey normal görünüyor demişti 33+3 te regl ağrısı gibi ağrım vardı önemsemedim normaldir dedim üst üste kusunca acile geldim nstde sancım çıktı açılmam varmış bir de yatışımı yaptılar dünden beri hastanedeyim
fidanylcn sibelzeren hayır hastaneden taburcu oldum bu gün çok şükür doktor kendini çok yorma akciğer iğnelerin yapıldı şu an görünürde sancın yok bebeğin gelmek isterse bile çok sorun yaşamazsın merak etme stres yapma dedi
fillibulut fidanylcn aynısını ben de yaşadım dün eve taburcu oldum bana da iğne,ilaç, serum(su) verildi. Korkulacak bir şey yok dedi. Gelmek isterse gelebilir bizim amacımız biraz daha tutabilmek ama olsun dedi güvendesiniz dedi.
aygul-7138 Tugcez Evet benimde öyle yatarken falan bacak aramdaki kemiklerime ağrı giriyor sağa sola dönerken daha çok hissediyorum sanki vajinam batıyor gibi