Kızlar baslik gebelikte gastrit reflü fakat daha öncesinde de mide rahatsizliklarim vardı gebelikle beraber arşa çıktı yakınmalarım .. birşey yiyorum ve iki dakika sonra midem kazınmaya ağrımaya başlıyor ve sorun gastrit mi onu da bilmiyorum gebelik öncesi midem için gittiğimde endoskopiye gerek yok diyip antibiyotik , mide koruyucu ve gaviskon vermişti doktorum fakat hiç birinin faydası olmadı derken gebe olduğumu öğrenip ilaçları bırakmak durumunda kaldım şimdi de mide ağrısından duramıyorum Dr ye tekrar gitsem gebe iken endoskopi yapar mı acaba bundan önceki doktor ısrarlarıma rağmen yapmamıştı gerek yok diyip yollamıştı beni ve gebe iken ne tür bir tedavi uygulanır yaşayanlar var mı aranızda ne tür bir yol izlediniz nasıl beslendiniz neler yaptınız bu illetle nasıl başa çıktınız gerçekten dayanilmayacak bir boyuta geldi bu benim için 😞