Merhabalar Ağustos sonu Eylül başı kızımızı kucağımıza alicaz inşallah. Hazırlıklar tam gaz devam tek başıma olduğum ve olacağım için yavaş yavaş herşeyi halletmeye çalışıyorum. Mecburi sezaryen olacak doğum ve ben sonrası gaz ve tuvalet sorunu olmasın çabuk çabuk toparlanıp çıkalım diye (evde ablamiz bekliyor olacak çünkü) kayısı kompostosu yapmak istiyorum. Önceden yapanlar veya yapmayı planlayanlar nasıl yaptınız ve doğuma kadar taze kalmasi için nasıl sakladınız acaba 🤷♀️