Hatice5258 Kızlar üşüttümmü ne yaptım bilmiyorum ama afedersiniz ishal oldum ve arada bi bebek karnımda bi tarafa kitlenip kalıyor öyle ağrım çok var ishale ne yesem içsem iyi gelir. Bi bilgisi olan varmı?
FyA Hatice5258 yogurt çorbası yapın için bana aşırı faydalı oldu ayranda olur ama corba hem sıcak hem içinde pirinç var güzel oluyor
Esra1508 Dün aynı durumdaydim salgin var sanırım öyle diyorlar bilinen yöntemlerle patates haşlayıp yedim leblebi yedim muz yedim toparladım bugün daha iyiyim
Hatice5258 Esra1508 geçmiş olsun bende patates haşlama yedim ama pek düzelme olmadı ağrım kesildi o kadar. İştahim kesildi resmen.
Esra1508 Hatice5258 istahim benimde yok evde serum sıvısı hazırladım onu içiyorum arada görümcem söyledi 1 litre suya tuz karbonat ve şeker koyarak hazırladım biraz daha halsizligimi aldı yoksa bütün gün yatmak istiyordum mide bulantısı yapma ihtimali var deneyeyim derseniz önce küçük bir bardakta deneyin