Merhaba ablamın (görümcemin) 40’ı çıktı. Onun için yumurta boyamayı ve bir sepet hazırlamayı düşünüyorum. Bebek için bir kaç şey alacağım ama kırk aslında anne için olan bir durum olduğu için ben ona da hediyeler tatlı jestler yapmak istiyorum. Ablam abartılı şeylerden hoşlanmaz, zarif ve sadeliği seven biri. Size böyle bir sepet gelse içinde neler olsun isterdiniz?