Nskan Merhaba 32.haftada 1700 gr çok mu küçük doktorum iyi dedi ama burda okuyorum maşallah bebişler 2 küsür genelde, sıcaklardan dolayı çok iştahım yok nerdeyse her gün yumurta kefir ceviz tüketiyorum başka önerileriniz var mı
Civcivlerinannesi Nskan önemli olan bebişinizin sağlıklı olması🤗benim bebeğim 36. Hafta da 1700 doğmuştu. Kilosuna boyuna çok takılmayın rabbim sağlıklı şekilde kucağınıza almanızı nasip etsin. Bi tanıdığımın bebişi 5.5 kilo doğmuştu ve sağlık sorunları sebebiyle yoğun bakım süreci yaşadı. Herşeyin başı sağlık. Gerisi doğduktan sonra güzel bakım ve ilgiyle halledilir🥰