Ceylinebin 26 haftalık gebeyim şu sıralar hiç olmadığım kadar yorgun ve halsiz hissediyorum kendimi.hep uykum geliyor sanki .sizdelerde de bu durum var mı acaba,ne yapmam lazım?niye böyle oluyor?ilk gebeligim
Nursena42 Benimde aynı canım ben çalışıyorum aralarda Sürekli uyuyorum. Kafamı koyar koymaz uyuma yeteneği geliştirdim normalde hiç uyumam sevmem de