worin Kızlar benim 35+3 de NTS de sancılar 8-13 arasındaydı.. Sizde kaç tı? Açıklığınız var mıydı birde 😬
fatos2404 worin senin haftanda normaldi de 36+6'da gittiğimde 1cm açıklığım vardı sancılarda 40-60 arası seyrediyodu zaten 38'de de doğurdum😂
Yesimustafa worin 70 -80 olması lazım gerhalde belkide daha fazla. Agrım sızım olmadığı için yalancı sanci bunlar ddi doktor her hafta nts gryz
Evremanne Zynur16 özele gidiyorum benim çarı muayenem erken olucak hatta 35. Hafta da yani erken doğum riskim var diye ama devlette de yapılıyor çatı muaynesi sadece haftasına göre yapıyor doktor uygun gördüğü haftada
minnakannesi38 fatos2404 Ayy bende suan 37+2 yim 36 haftakıkken dedigin gibiydi sancı değerim 1 cm de açılmam var suan ben 40 I bulur galiba dıyorum🙈🙈
Senayemre 1850 canım ordaki makinede yazıyor karnında aletler baglıyken makinenin üstünde kalp atışları ve sanci rakamlara yazar