Momybaby Kızlar, hem yeni jenerasyona ait hemde kulağa hoş gelen kız isim önerir misini? En son elay ismini beğenmiştim ama vazgeçtik ela olarak anlaşılıyor diye 🥲 her yere bakıyorum ama yok bi türlü bulamadım içime sinen
Mervekaram22 Momybaby bir kızım olursa Hümeyra bırakmak isterim . Al yanaklı demekmiş peygamber efendimiz Hz Aişe annemize hitap ediyormuş öyle 🫶
Bguzeel Momybaby yâde 🌸 şu sıra hoşuma giden,çok olmayan ve kulağa hoş gelen bir isim olduğunu düşünüyorum 🫶🏻
Nur123aa Momybaby bende kız olursa Asel koymak istiyorum bal demek 🌼 oğlumun ismi Asaf uyumlu oluyor hemde bekarliktan beri hayalim 😊
tazeanne23 Bguzeel benim listende de vardı çok hoş geliyor kulağa gerçekten ama kürtçe de anne demekmiş o beni biraz rahatsız etti o yüzden vazgeçtik🥲 biz Neva koyduk belki fikir olur🥰 anlamı da çok güzel🤍 onun haricinde Elay yerine İlay da önerebilirim😍
Bguzeel tazeanne23 yâde farsça kökenli bir isim olup anlamı hatırlanan,anımsanan anlamında. Ama kürtçede dayenin yanı sıra yade,dade hatta da gibi söylemleri de mevcut ve anlamı dediğiniz gibi anne. Eşim kürt anlamı sadece anne de olsa rahatsız etmez koyardım 🤣 çünkü saçma sapan anlamları olan hatta anlam değil arapçada ek olan isimler bile tercih edilirken..🤣 ama Neva da oldukça kibar 🌸 sağlıkla doğsun büyüsün ♥️
tazeanne23 Yesimdeniz vallahi o kadar araştırdım ki kürtçe öğrendim diyebilirim😂 çevrem de tüm kürt arkadaşlara sordum zaza dilinde yade anne demekmiş. ayrıca tiktok a yade yazın anneye hitaben binlerce türkü var. kulağa çok hoş geliyor ama bir yorum görmüştüm “çocuğa anne diyorlar hahaha” diye o yüzden soğmuştum vazgeçtim.. ama böyle şeylere takılmayan çok kişi var tercih meselesi🙈
QueenMomm Kızım olursa inşallah Arya koymak istiyorum hayalim bu. Ama onun dışında Meva-Aden-Arven-Liya bunlarda aklımda olan güzel isimler..🥰