Ilea Yere oturun sırtınızı duvara verin diyordu ve bacaklarinizi üst üste atmaya çalışın diyor eğer atamiyorsaniz doğuma az kalmış denedim ve aramıyorum siz ne düşünüyorsunuz
aslhnkrts9 Ilea bende görüp espirisine denedim. Aa bakın atamıyorum ayağımı dogurcam galiba yakında doğurursam bayramda gezmeye götürürsünüz demiştim. Bunu dedikten 4 gün sonra doğurdum 😂 erken doğumdu maalesef benimki
Ilea usenmedimyaptimbirvelet bende rahim kısalması olmuş yürürken bacaklarimi açarak yürüyorum ve çok affedersiniz ihsal da başladı bakalım ne olucak bu arada hayırlı uğurlu olsun
usenmedimyaptimbirvelet Ilea teşekkürler ben doğum yapalı 1.5 sene oldu,doğum yakındır o zaman ishal de doğum belirtisidir
Ilea usenmedimyaptimbirvelet öyle hissediyorum bende ama ilk olduğu için pek emin değilim açıkçası dün mesela bi yorgunluk düştü üstüme anlatamam resmen omuzlarımdan birileri beni yere bestiyormus gibi yazdığıma rağmen uyuyoramiyorudum bakalım ne kadar daha beklicem 💐
Alparslanmom__ Ilea bnde 35+5 baka bnde denerim ilerleyen haftalarda belki gerçi şimdi bile bacak üstüne bacak atarak oturmuyorum hiç sanki bebek aşağıda baskı yapıyor gibj
Ilea Alparslanmom__ o basik bende var bacak üstü bacak atmayi birak bacaklarimi acarak yürüyorum artık
Alparslanmom__ Ilea penguen gibiyiz mübarek gece yatakta dönerken zorla dönüyorum eşim gülüyor bana😂🤭