Bsr2705 Merhaba arkadaşlar Göbek bağı düşmeden bebeği yıkamak tehlikeli mi? Yoksa yıkanabilir mi? Kimi doktorlar yıkayıp kurulayın diyorlar, kimisi yıkamayın diyorlar, sizin görüşünüz tecrübeniz nedir?
Cimenn1223 Bsr2705 ben yıkmamştım düşünce yıkadm sonradan göbek kısmınde kanama kızarma görüle biliyor
momofmychildren Bsr2705 yeğenimde yıkamadik ama nemli bezle her gün vücudunu silmiştik hava çok sıcaktı
Rabia_minnak Bsr2705 doğum yapalı 18 gün oldu hastaneden çıktığımız ilk günden beri her gün yıkıyoruz hiç bi sorun yaşamadık göbek bağı temiz tuttuk hep o yüzden problem olmadı hastaneden çıkarken de ebemiz yıkayabilirsiniz dedi.
Mervekaram22 Bsr2705 kuzum bebek yeni doğduğu zaman ilk gün yıkamak gerekiyor göbek bağı daha taze olduğu için yıkmazsan düşmesini beklemen lazım çünkü sen yıkadıkça onun düşme gününü uzatırsın
Symnr166 Ne kadar anneme göbek bağı düştükten sonra yıkayalım desem de beni asla dinlemediler ve dün yıkadılar inşallah bir sıkıntı çekmem🥺 bence sizde göbek bağı düştükten sonra yıkayın
Nurcantas65 Benim annem yıkamıştı kızımı ama göbek bağına dikkat ederek avuçla su alarak öyle yıkadı. Bı sıkıntı yaşamadık
bebeefendi Mervekaram22 çocuk doktorları bebeğin yikanmamasi, silinmesi gerektigini söylüyor doğduğu zaman
seddackr Aptamil, acıbadem katıldığım tüm online eğitimlerde göbek bağı düşmeden yıkamayın diyorlar. Nemli kaldıkça göbek bağının düşme süresi uzuyormuş ve nemli kaldıkça enfeksiyon kapma riski artıyormuş. Göbek bağı düştükten 1 gün sonra yıkamayı öneriyorlar.
Hilal2901 Bsr2705 geçen yıl haziranda dogum yapmıstım 3 gün hastanede kaldım sonra eve geldiğimde gün aşırı yıkadım 2 günde bir yıkadım bu sıcakalrda cocuk duramaz imkansız
Damlaozzz Bsr2705 Ben göbek bağı düştükten sonra yıkamayı düşünüyorum (ne kadar annemler yıkanır olur mu öyle şey hastaneden gelcez deselerde) 🫠
Cosimaniehaus Bsr2705 düştükten sonra yıkamayı düşünüyorum ben. Doğduklarında vücutlarında beyaz bir tabaka var ya o silindiğinde de kalıyor sanırım cildine de faydalıymış o tabaka.
Busetasm Bsr2705 yıkayanda var yıkamayanda aslında doktorların görüşüde farklı ilk bebeğimi ağustosta doğum yapmama rağmen ben yıkamadım 5. Gün föbeğimiz düştü akşamına yıkadım güzelce kuruladım 😊 ilk gün yıkayıp tertemiz tutanda var tabiki bu size kalmış içiniz nasıl rahat edicekse o şekilde ilerleyin..
Poortegu Bsr2705 yakin zamanda anne oldum ucuncu gun bebegimi komple yikadim gobek bagini kuru tuttum hicbirsey olmadi