Miniminia Merhaba anneler, bu testi ilk defa deniyorum yardımcı olur musunuz rica etsem. Şu an regl bitiminin üzerinden 3 gün geçti ve bu şekilde silik çıktı. Bu ilişki olursa bir ihtimal tutma şansı mı demek? Aydınlatır mısınız rica etsem 🙏🏻🌸
Mervekaram22 Miniminia 1 yıldan fazla kullandım artık profesörü oldum bu ovulasyon testinin . Seni şöyle aydınlatmak istiyorum canım . Biz kadınların fıtrat gereği vücudunda her zaman lh hormonu var bu yumurtlama dönemimde en üst seviyeye gelir yani çift çizginin çıkması yada diğer t çizgisinin daha koyu olması bu durumda yumurtlama dönemine girmiş bulunmaktasın . Byumurta çatladığı an o iki çizgiden hemen sonra en önemli gün o zaman t çizgisi silik çıkar şuan yumurtlama döneminde değilsin o silik çıkması vücudunda bulunan lhtan dolayı gittikçe koyulaşırsa o zaman yumurtlama günlerinde olursun sormak istediğin bir şey varsa cevaplarım 🫶
hubanurozbas- Canım regli bittiyse bu testi her gün yapman lazım kırmızı belirli olana kadar yumurtladığın zaman kırmızı da belli olacak
hubanurozbas- Suan ovilasyon başlamış ama tam yumurta gelişmemiş tam kırmızı olacak sonra o günü değerlendir 🌸
Miniminia Mervekaram22 çok teşekkür ederim canım 🥰🙏🏻❤️ ben yumurtlama günümü bulmaya çalışacağım, her ay düzenli mi oluyor diye. O yüzden regl sonrası 3. Gün ile başladım. Takvimde 5. Günde başlıyor gösteriyor. Takvime göre gidişat doğru mu onu anlamak istiyorum 🙏🏻💞💞
mothercup Benmde bu şekilde bu gün çatlama sanırım değerlendiremicek gibiyim kasık ağrımdan dolayı sorun olurmu