esraagk fulya’da Prof.Ali Gedikbaşı’nı tavsiye ederim. İki gebeliğimde de kendisine gittim. 1 saat 15 dk falan sürüyor pozisyonunu bekliyor, muayene esnasında nereye baktığını durumu vs açıklıyor sürekli. Bişey varsa şuna şuna dikkat et diyor, en son bebeğin pozunu yakalamak için fotoğraf bekliyor. Hem flaşdisk hem döküman hem fotoğraflar veriyor. Çok ilgili ve bilgili bir doktor. Rahim duvarımda bir tarafta kalınlaşma varmış tuzu azalt demişti mesela. Önceden medicalpaktaydı şimdi kendi özel muayenehanesinde çalışıyor. Fiyat olarak da çoğu yerden uygun. Şubat ayında 3900₺ idi.