Merhaba çok saçma sapan bi soru olacak farkındayım ama sağlık anksiyetem var ve inanılmaz takıntılıyım şu aralar. Acaba bebeğim iyi mi bi sorun çıkar mı vs diye sürekli düşünüyorum 🥹🥹 18. Haftadayım bu haftaya kadar hiç vajinal ultrason çektirmedim rahim filmi vs de çekinmedim hiç. Kanamam falan da olmadı. Şimdi postları okurken biraz tedirgin oldum. Rahim ağzı kısalığının bi belirtisi var mı acaba? Yoksa herkesinkini vajinal ultrasonda mı söylüyor doktor. Sizce bende gidip vajinal ultrason yaptırmalı mıyım😔 Çok korkuyorum