Ozlemsasa1 ben 1 yıl önce düşük yaptım boş gebelikte kanamam başladı 4 5 gun sürdü normal lekelenme şeklinde falan sonra Bi anca azar azar yoğunlaşmaya başladı ve dakikalık hemen yoğunlaştı bi baktım 5 dk bi ped doluyo falan 45 dk sürdü öyle düşük yaptım keseyi düşürdüm zaten anlıyorsunuz benim pede düşmüştü böyle daha degisikti kan pihtisi ama içi bembeyaz su vardı, 45 dk içinde öyle çok yoğun kanama ve ağrı yaşadım parça düştükten sonra kanamam hafifledi ve ağrım kesildi