Kızlar son 22 günüm kaldı sezaryen olacağım ama çok korkuyorum o kadar kötü doğum hikayaleri duyuyorum ki yok ilk kalkış çok zor yok dikiş ağrısı geçmiyor oturamıyorsun kalkamıyorsun yatamıyorsun vs. İnsan ister istemez geriliyor ve korkuyor ilk doğumum olacak bu sıralar hormonlarında verdiği etkiyle ara ara ağlama patlamaları yaşıyoruum🥲🥲🥲 var mı sezaryan olacak olanlar ya da olupta olumlu şeyler söyleyecekler🌸🫶🏻