Bende kontrolleri devlette doğumu özelde düşünüyorum çok iyi duyumlar almadım açıkçası korkuyorum da biraz hep sezeryan demişler ben normal istiyorum kolaya kaçıp mı sezeyana alıyorlar siz mi istiyorsunuz acaba ? Yanlış anlaşılmasın sezeryan kolay demiyorum onlar sancı bağırma falan çekmek mi istemiyorlar anlamında söyledim sezeryandan aşırı korkuyorum