elif475475 Bebito55 bir ara bana da doktorum demişti karpuzu falan çok kaçırmış olabilir misiniz. Bir süre beslenmenize özen gösterebilirsiniz. Benim sonradan düzelmişti. Haftanız da daha erken zaten
Alparslanmom__ Bebito55 evet benimde o haftalarda öyleydi doktorum yürüyüş falan önerdi bir süre sonra normale döndü şükür şuan 35+5 haftalığım herşey yolunda umarım sizinde düzelir geçms olsun 🙏🌸
Bebito55 Aslında çok yemiyorum dün detaylı ultrasona gittim suyumun fazla olduğunu söylediler ve sonrasında kendi doktoruma gittim doktorum da sınırda olduğunu söyledi fazla olmadığını takip edilmesi gerektiğini söyledi 🥹