Selothatun Kızlar bugün 26+1 olduk. Geçtiğimiz cumartesi kontrole gittim ve şeker yüklemesi yaptırdım. Çok şükür herşey yolunda. Ama doktora birdaha ne zaman geleyim diye sormayı unuttum🤦🏻♀️ siz ne sıklıkla gidiyorsunuz?