Merhaba anneler bugun doktor kontrolumuz vardı ilk nst ye bugun baglandık buarada 33+5 haftalıgız çok şükür bebegimiz iyi ama doktorumuz karın cevresinin 1hatta geri oldgunu söyledi yani normal kilosundan 300 grm fln eksikmiş beslenmene dikkat et protein ye dedi bünyene göre de normal şuanda dedi bu durumu yaşayan varmı