Kızlar 3 gün önce kontrole gittiğimde 18 temmuz perşembe ye gün vermişti doktorum ama 3 günde bir bakalım takip edelim demişti bugün tekrar kontrole gittiğimde bebeğin suyu azaldığını hemen alması gerektiğini söyledi eşim yanımda olmadığı için sabaha anca bekleriz dedi kendimi haftaya hazırlamıştım hiç yarın beklemiyordum çok korkuyorum 😔