Benzegul ben de yaşamıştım o haftalardı sanırım, doktorum cildiyeye yönlendirmişti cildiyeye randevu bulamadım, acile gittim doktoruna git dediler vs vs geceleri ızdırap olmuştu kalınmaktan uyuyamıyordum doktora gidemeden ilaç kullanamadan kendiliğinden geçti, biraz rahatlamak için buz aküsü falan tutuyordum ellerime ayaklarıma hafif rahatlatıyordu kış aylarındaydı bide o zaman şimdi yazın daha rahat buz kullanırsınız