Ben aç karnına gitmiştim. Doktorum 10 saatlik açlık istemişti. İlk aç karnına kan alındı sonra gazoz gibi olan şekeri içtim tam 1 saat sonra tekrar kan verdim. Sonra 1 saat sonrasında bir daha kan verdim. Totalde 3 kere kan vermiş oldum yani. Tüm kan işlemleri bittikten sonra yemeye müsade edilmişti