Sedackk
Kızlar 31+6 olduk bugün doktorda 2 kilo 48 cm çıktı sizinkiler nasıldı doktor ideal dedi
TulayTunay
Bende 32 haftadayım kilosu 1700 iyimi sizce yoksa zayıfmı 😔😔
FundaElmaYazici
Bnmde 32 de 1700 gr dı . Doktor minyon tipli bir kızın olacak dedi. İri bir bebek bekleme dedi. Sağlıklı olsunlarda kilolu olmasina hiç gerek yok .
Cansutkbs
32 deyim ben boyu 46 kilosu 2200 🙏 ❤️
Selennnnn
32+0 da kontrolüm vardı kızımın kilosu 2.200 gr boyuda 45 cm 🤭 şuan 32+3 oldum bakalm bir sonrki kontrolde ne olacak. Biraz önde olduğumuzu söylüyor doktor
MerveNural
32+3 haftaligiz 2.100 dedi
Sedackk
Aynen kızlar sağlıklı olsunlarda önemli olan o aşağı yukarı hepimiz aynıyız😌🙏 insan merak ediyor ama ister istemez 😊