Hlyabtr00 bende yerleşme lekesi geliyordu 7 hafta kadar devam etti haftada 2- 3 kez az geliyordu tabi ki korktum doktora gittim geçmedi diye. 9. Haftamda yeşil geldi devam etti bu daha korkuttu. Özel bir doktora gittim doktor kimilerinde yerleşmenin 3 aya kadar sürebileceğini söyledi. Ağrı sızı yoksa korkulacak bişey yok.