Zeros24 Yataş juno almak istiyorum ama fiyatı çok yüksek geliyor bana. Memnun kaldığınız reflü yatağı var mı önerir misiniz
Sinemm65 Zeros24 ben yataş juno aldım sıfır almadım ama. Dolaptan ikinci el temiz buldum onu aldım. Kılıfını çıkarıp yıkadım tertemiz. Bebeği yatırırken zaten altına müslin örtü seripte kullanıcam. Siz de dolaptan bakabilirsiniz uyguna var bir sürü
nzlbrn Zeros24 2 aylık bebeğim Umay bebe reflü yatağı kullanıyorum memnunum babynestli yatakta salonda yanımda yapabiliyor junoya göre büyük bebekler çok hızlı büyüyor zaten almış olsam şuan sığmazdı muhtemelen bir de reflü yatağı almasam da olurmuş çünkü reflü değil ve zorla beslenmediyse kusmaz bebeğim yataktan kendini kaydırıyor 2 ay önceye dönsem normal babynestli yatak alırdım
Hulo2105 Zeros24 bende ilk juno düşünüyordum ama olumsuz yoruma da denk geldim az kullanılıyormuş. Ben umay bebeğin aldım hem büyük hem taşınabilir çanta oluyor istersen reflü değil babynest olarakta kullanılıyor içinden süngeri çıkıp normal düz yatak gibi oluyor.
Aysolin Ben henuz almadim ama takip ettigim biri yatas juno ve sevi bebe arasinda kalmisti ve sevi bebe olani almisti. Juno daha kisa sure kullanilabiliyo daha kucuk diye yorum yapmisti hatta
ngksu Bende umaybebe den aldım gayet sağlam geldi dedikleri gibi büyükde yeterli olcaktır diye düşünüyorum dahaca kullanmadım
eea Ben yataş juno aldım. Bugün teslim edildi hatta. Ayak kısmı bebeğin boyuna göre ayarlanabiliyor yani aslında uzun süre kullanım için uygun gibi geldi. Yüksek ama bebeği içine koyduğumuzda çok güzel bir pozisyon alıyor. Yüksekliği sorun olmayacak gibi duruyor. İçine konulmuş gibi oluyor bebek üzerine değil de.
Cudana Arkadaşımın bebeği epey iri, yine de dört aya kadar kullandı juno’yu. Sonra bana verdi, ben de kullanacağım, o vermese kendim alacaktım. Juno dışı hiçbirini istemem