FyA Nananan boyadan bile daha beter hele o kokusunu çektin mi çocugada gidiyor kokusunu çektiğimiz herseyi o da soluyor valla büyük cesaret yaptrmayıverin 9 ay hiç bişi ölceniz mi
yazgunesii Nananan Merhaba şu an doğurmuş olmalısınız keratin işleminden dolayı bir olumsuzluk yaşadınız mı acaba ? Ben de bilmeden yaptırdım da şu an çok tedirginim
FyA Nananan heee bilseydiniz çok iğrenç bişi yaaa evet saçta kalıcılık sağlıyoda bişi olmaz doktorunuza sorun