Betulceeblog hayır araştırma hastanesinde yaptırdım zaten laboratuvar sonuçlarından gördüm sonuç gözükmüyo yalnız" sonuç yazılmıştır" yazıyo ayrıca e nabızdan tahlil sonuçları dada gözüküyo çıktığı ama açıklama yazmıyor doktordan öğneliyomuş sonuç son testinde çıksın öyle gidicem sonuçları öğrenmeye