Deletedmom_879 Bebekleriniz hayırlı uğurlu olsun 😊Allahbkucağınıza almayi nasip etsin insallah. Nurten canım gunde bir kez kullanman yeter ama mide bulantısı yapabiliyo o yuzden yatarken icmen daha iyi bence ben oyle yapiyodum🤗🤗
Nurten Deletedmom_879 çok teşekkür ederim 😇🙏🏼 Henüz mide bulantısı başlamadı ama başladığında bende dediğin şekilde kullanmaya devam ederim 🤗😊👼🏻
Deletedmom_879 Nurten rica ederim canım bende ilac bulantim yokkende bulanti yaptigi icin öyle kullandim.😊
Hediyenaze Bir tane yetiyor günlük ben kahvaltıdan sonra içiyorum.hep kızımda mıgde bulantı varken de oyle kullanıyordum bu hamileliğimde başlamadı henüz ama kızlar doymak bılmıyorum ya 😂😂