_Mucize2_ belinize de vurup o sancı karnında sertleşme oluyor mu???
Daha salı günü randevum vardı nst de kasılmalar vardı hafif de olsa ama hissediyorum deyince doktoruma yatış yaptılar çıktım gece dayanamayip hemde haplar geçirmişti şükürler olsun. Bu ikinci gebeliğim ilkinde de aynı 35 haftalık sancılarım vardı yine hapla serumla falan durmuştu. Bende şuan 35+4üm arada bir kasılma yaşıyorum ve belime vuruyor bu sancı oluyor fikkat etmekte fayda var olmadı acile gidip kasılma yaşıyorum belime vuruyor sancı hissediyorum deyin gerekli önlemleri alıyorlar. Çok geçmiş olsun ❤️