beyzanurslgn Merhabalar, bat 12 temmuz, bugün erken gebelik testi yaptım “prodoctor” markalı tek çizgiyi gördüm. Beklemem mi gerekiyor, yoksa gerçekten negatif mi durum anlayamadım. Bu durumu yaşayan var mı?
MrvBK beyzanurslgn Kuzum 1 günün kalmış zaten. Eğer geç döllenme fln değilse yok gibi. Ama sen yine de gecikmeyi bekle. Rabbim ol derse olur biliyosun ki. 🙏🏻
Ayden6 beyzanurslgn 7 temmuz adet günümdü. Elimde erken gebelik kalmamıştı. Bende kaset test yaptım silik çizgi gördüm. onu görünce heveslenip erken gebelikte kesin çift çizgidir diyerek gidip aldım ve tek çizgi🤦🏻♀️ pazartesi kan verdim değer 65. Demem o ki erken gebeliğe pek güvenmiyorum. Sizde hevesinizi kırmayın🙏🏼 İnşallah güzel sonuçlar alırsınız 🐣
MrvBK beyzanurslgn Eğer değerlendiysen geç döllenme olacak olabilir canım. İnşallaj öyledir de beklediğine değer 🙏🏻
mrp2023 beyzanurslgn iki kez yumurtlama olduğunu doktoruma söylemiştim ben bi muayene edelim pcos olabilir dedi doğruymuş pcos varmış ondan iki kez yumurtlama görmüşüzde ondan sordum sizede
Fatmanur12345 beyzanurslgn ben olsa. Bir gün geçse hemen yaparım 😂 hakkında hayırlısı olsun canım benim❤️❤️🌹
beyzanurslgn mrp2023 tüm testlerim geçen ay yapılmıştı her şey temiz çıktı, bazen olabiliyor böyle durum dendi
beyzanurslgn Fatmanur12345 teşekkür ederim canım benimde öyle yapasım geliyor ama negatif görmekten korkuyorum
mrp2023 beyzanurslgn bende o markayı yaptım transferimin 8.günü negatif gördüm o test ile kan verdim negatif çıktı malesef