Gulsumyalcin Haftadan beri geçmeyen kötü bir tat var ağzımda ve mide bulantısına sebep oluyor buna çözüm bulan var mı?
BusrAsil2019 Mrtbrv lütfen bunun doğru olduğunu söylemeyin ilk hamileliğim de metalik tat vardı oğlum oldu yoksa hayır ama yaaaa 😀
huysuz__ Mrtbrv kızım da da oğlumda da vardı benim illet bir şey pas tadı resmen😅 çaresi yok ileri haftalarda kendi kendine gidiyo bulantılarla beraber
Mrtbrv BusrAsil2019 kız vala öyle okudum bır yerde benım oglumdada agız tadım berbattı gercı melek oldu 7.ayında ama olsun dılerım yaşarım gene aynı duyguları ☺️
Fundaaaaa Gulsumyalcin 15. Haftam bitiyor hala hala hala aynı 🤢 tükürüğümü yutmak bile inanılmaz mide bulantısı yapıyor yerken herşey çok güzel yedikten 2. Dk sonra iğrenç herşeyden iğreniyorum resmen. Tek çözümü naneli şeker sakız falan
BusrAsil2019 Mrtbrv oğlum da çok yaşadım bunda da yaşıyorum tabii ki öncelik sağlıklı olması ama o kadar istiyorum ki bir kızım olmasını ☺️🙏 sizin de dilerim Rabbim kucağınızı boş bırakmasın ❤️
Asya140820 Aynısı için post atıcaktım 6+4 gerçekten ağzımın tadı kalmadı kızımda hiç böyle değildim bu gebelik beni benden aldı mide bulantısı falan cabası
Fundaaaaa Asya140820 2 oğlum var onlarda da yaşadım bu kız bunda da yaşadım 😆asla alakası yok cinsiyetle sadece oğlumda geçmişti 12. Haftadan sonra bunda hala devam ediyor
Balm0990 Agzımın tadı kalmadı diyorum bende artık😂 yavrum tek saglıklı olsunda tabi ama yani bu nedir😂 tatlıda yesem tuzluda yesem yok gitmiyo o tat resmen her yediğim saman gibi. 11 haftalık şuan gecmesini bekliyorum öyle