Dfnsyn yani benim 5+5 de 10 mm ama iyi veya kötü anlamında bir şey demedi sanırım herkeste farklılık gösterebiliyo bu durum. Bu arada bebeğimi de küçük olduğu için göremedik şu an 6+4 deyim yine göremedik kilomdan dolayı. Bi sorun olsaydı sizede söylerlerdi o yüzden çok takmayın akışa bırakın