Mdileekk evet arkadaşımın oğlunda vardı ama orta kısımlarda vardı siyahımsı düz baştan uca çizgiler, kısmen kalın kısmen inceydi. Senin köşelerde var hani aynı şey mi bilmiyorum kesinlikle ama doktoru erken fark etmeniz kötü hastalığa ilerlemesini engelledi demiş hani bekleselerdi allah korusun kansere çevirebilirdi demiş, nasıl bir tedavi olduğunu bilmiyorum ilerlemeden atlattı çok şükür 10 yaşında falandı o zaman. Sen Bi görün bazı vitamin eksiklikleri de bu tarz lekeler yapıyo, ne olduğunu ancak dr yorumlayabilir, İnternet’te baş ağrısı yazınca bile kaotik sonuçlar çıkıyo hiç okuyup sıkma canını, ciidiyeye git.