alyavetuna
cnm bnde polikistik over hastasiyim prolaktin yuzunden gebe kalamiyorum saniodum gogsumden sut geliodu 40 civariydi 4yildrda cocuk istiodum.en son tvde gordgm bi dr a gttim.prolaktinim 35civarydi klomen ve catlatma ignesi kullandi her defasnda prolaktn sorun deilmi ilac icmicekmiyim dedigimde hayir gebelige engel olcak sinirda deil onu sorun etme dedi.sonra suphelendim kesin bu paraci dedim 1ay gittim olumsuz sonuclandi 2 ay tekrar gittim yine sordum hayir sut gelmeside gebelige engel olcak sinirda deil dedi gercektende oyleymis 2 ay tedavimde hamile kaldim Allahima sukur .)