İlk hamilelikte 8. Haftada kalp atışı olmadığı için mecbur kürtaj oldum. Bu durum boş gebelik mi sayılıyor yani kalp atışının oluşmaması durumu ? Su an yeniden hamileyim son adet tarihine göre suan 4 haftalık. Yeniden bu durum tekrar eder mi bu durumu engelleyecek bi şey yok mu çok endişeliyim