Daha önce de alışveriş yapmıştım güzel geldi ürünleri tam şu anda bir sipariş daha oluşturdum kızlar tüm ürünlerde %30 indirim var ve 3 tulum alırsan 1 tanesi bedava indirimi var 🥰😍😍 7 tulum 2 şapka 2 müslin battaniye aldım bu arada müslin battaniyeler 70 TL den 48 TL ye düşüyor sepette %30 indirim ile şu an çok mutlu oldum anne olmak böyle bir şey demek ki çocuğum daha. Doğmadı bişey de almamıştım zaten çok iyi denk geldi ya daha bir sürü takım var sepette indirime giren 😱😱😱 eşim kartıma para atacak bidaha alacağım onu bekliyorum 😍