Kubratntklu Gokturkmom_ yeni kullanmaya başladım bio-oil cilt bakım yağı deniyorum kullanıp memnun kalan çok olmuş onu tercih ettim
Kubra2602 Lierac çok iyi dediler dediler aldım bi dünya para verdim göğsüm hep çatladı. Bunun dışında ki önerileri dikkate almanızı tavsiye ederim