Bus2011 Kızlar hiçbir belirti yok herseyide yapiyorum ananas hurma çömelme merdiven inip cikma sicak duş. İlk gebelik suni sancı almaktanda korkuyorum kendi doktorumda izinde ne yapacaz ne zaman gelir bu bebis aynı durumda olanlar var mı?
Edaa01 Bus2011 bizde 38+6 yız son zamanlarda bebek cok topluyor kendini ve canım acıyor dün de nişanım geldi bekliyoruz hala🤭
Sinemm65 Edaa01 ayy bu toplanma doğum belirtisi mi yoksaa🙈 benim bebeğim de çok toplanıyor yarın tam 37 haftalık olacağım 24 temmuza sezaryen günü aldık gününden önce gelmeyi düşünmese bari😄😄
Edaa01 Sinemm65 sanirsam dogum belirtisi canım o çünkü son 2 haftadır cok topluyor ve sıkıyor karnım acıyor artık cok gecmeden de zaten nişan geldi kanlı akıntıyla beraber bekliyoruz şimdilik daha belirti yok🤭
Sinemm65 Edaa01 benim haftamda da oluyor muydu peki toplanma? Biraz tedirgin oldum açıkçası😄 ama dün nst girdim hiç sancımda çıkmadı. Sürekli de toplanmıyor aslında. Nişan ne zaman geldi peki ?🌸
Edaa01 Sinemm65 dün geldi canım öğleden sonra hic bir belirti yoktu tuvalete gittim orada dikkat ettim
Mavisevgim Bus2011 hergün hard seks yap korunmasız bak o zaman bebiş nasıl geliyor bir de sıcağa yakın duş
Azzebus Bus2011 bende dün doğurdum ama neler çekerek sancım bir anda geldi her şey yolundaydı açıklığın tamdı çatala alınmama rağmen bebiş bir türlğ gelmedi saatlerce o acıyı çektim ve sonunda sezeryana alındım:(