Ayazfatos canim kiz yada erkek fark etmiyor bence bunyeden bunyeye degisiyor ben ilk bebegimi hamileyken cok kustum bulantimda vardi ama erkekti yalniz onu kaybettim malesef ikinci gebeligimde hic bulantim kusmam yoktu onuda kaybettim malesef suan tekrar gebeyim 8+5 gunluk ve cok fena bulantim var aradada kusuyorum umarim bunu kaybetmem bu arada pihti bozuklugum vardi o yuzden kaybettim