Merhaba . Benim ilk kızımda anne karnında kalbinde herhangi bir şekilde sorun görmediler . Doğduktan sonra av tam blok teşhisi konuldu . Yani pil takılması gerekiyor . Ben şimdi 2.ye hamileyim. Anne karnında bebekte kalp ile ilgili herhangi bir sorun olduğunda teşhis konulabiliyor mu siz karşılaştınız mı ?